רקע מותג: הסיפור של קליניק
קליניק היה אחד ממותגי חנות הכלבו הראשונים שנקטו בגישה אישית המותאמת לטיפוח העור. הרעיון שעור נהדר התחיל עם טיפוח מעולה היה רעיון חדשני, מוזר לנו כמו זה נשמע. אבל הנה העניין-האם ידעתם שלקליניק אולי לעולם לא נוצר אם לא עבור "estée lauder"?
כן, שתי החברות הללו מבחינה טכנית חולקות מקורות-הנה איך קליניק נוצרה כשלוחה של חברת estée lauder הגדולה יותר.
קשרי משפחה
אשראי: מרפאה/Instagram
מתחילים את המותג הקליניקה הכל מתחיל עם evelyn lauder. Evelyn היה של סטאי בת גיסה , והחל לעבוד בחברת המאסטרי עם בעלה.
בעוד שלא היה ספק ש-estée lauder (בין מותגים אחרים), היה עדיין פער. לא היו שום טיפוח טיפוח טיפוח העור נחוץ -בדיוק מה שהצרכנים רצו. Evelyn שם לב לכך, והציעה שמותג חדש נוצר תחת המטרייה המשוערת.
בשנת 1968 הוקמה קליניק. זה היה מותאם במיוחד לצרכים של העור, ולא הגדרת מגמות הבאות-משנה משחק. Elyn evlauder שיתפה פעולה עם דרמטולוג dr נורמן orfeich ליצור skincare-סאונד מדעית, החל בשגרת שלושה שלבים: ניקוי, exfoliate, ו לחות.
קו שלושה שלבים נוצר עבור כל סוג עור; כל מוצר בודד היה מותאם לסוג העור ולתוצאה ספציפית. על ידי הבאת נקודת מבט מדעית יותר על העור, קליניק הביאה זווית חדשה ליופי. הם היו אחד המותגים הראשונים ליצור מוצרים שלא היו ניחוח, נבדק אלרגיה.
אפשר לומר שקלינק להגדיר את הסטנדרט עבור עור רגיש-אין מותגים אחרים בזמנו ניסה באופן פעיל כדי למזער ריחות וגירויים פוטנציאליים בעור העור.
קליניק הושק בחנויות הכלבו ברחבי הארץ, ובקרוב די מכירות היו פורחים בדלפונים המנוהלים על ידי יועצים עור עור לבן-משהו שיגדיר את המותג ככל שהשנים חלפו. קליניק קראה לאחרונה אמיליה קלרק בתור שגרירת המותג העולמי הראשון שלהם, גם-אם קליניק מספיק למלכת דרקונים, אז זה מספיק טוב בשבילי!
אשראי: emilia_clanke/Instagram
Evelyn ואקטיביזם
ואוללאודר עשה יותר מאשר רק ליצור טיפוח מעולה. היא יצרה לבדו תנועה ועמותה שהגיעה לכל פינות העולם. האם אי פעם תהיתם מדוע אנו מקשרים את הקשר הצבעים עם מודעות לסרטן השד? יש לנו evelyn להודות על כך.
האם אתה יודע כי היא הסיבה למה אנו משתמשים ורוד סרט כסמל לסרטן השד מודעות? גם אני לא עשיתי זאת, אבל זה מרשים להפליא-laudier ייסד את קרן המחקר לסרטן השד, ולאחר מכן גייסתי מאות מיליוני דולרים למודעות ומחקר לסרטן, להשאיר אחריו מורשת ששינתה מליוני חיים ברחבי העולם.
כיום, קליניק עדיין נושא רוח חדשנית, מה שיוצר את הטוב ביותר באלרגן ללא אלרגנים, קוסמטיקה, אשר עובדים לעור, במקום להיפך. המורשת המתמשכת של וולין יכולה להיות מורגשת במותג שלה, ובעבודתה כפעילת מודעות לסרטן השד.
אינטנסיבי גל לח "ל | $65
לחות מזין, המזין את העור מבפנים, באמצעות מרכיבים כמו סקוואלן וחומצה היאלורונית.
זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !
תגובה 1
If you want to keep Clinique customers, you should really think about bringing Clinique Wrappings back!
I currently buy your other skincare products but I was only married to the brand Clinique because of Wrappings.