רקע מותג: estée lauder
יופי הוא יחס, אין סוד. -Estée לאודר
האם אתה יודע כי את Estée לאודר חברת הוא אחד של hugest יופי קונגלומרטים בקיומו עכשיו? כן-בבעלותה MAC, La Mer, ו בובי חום, רק כדי שם כמה. עם זאת, זה ענק החברה היה התחלה צנועה-החל עם הונגרי-צ 'כי ילדה בשם ג 'וזפין אסתר מנצר.
ניו יורק התחלות
אשראי: Instagram/EsteeLauder
Estée היה נולד ב 1906 , בניו יורק כדי הונגרית אמא וצ 'אב. שלה התפעלותו יופי התחיל עם האמא שלה, עלה. “הראשון יופי אני אי פעם מוכר היה שלי אמא,” היא אומרת. בראיונות, estée לעתים קרובות מביא עד צפייה שלה אמא לעבור שלה יופי שגרה של קרמים ותחליבים לעור יפה-זה עורר העניין שלה ביופי, הגדרת את יסוד אימפריה לבוא .
אפילו אם כי היא נולדה 'Josephine', estée נקרא 'Esty' עבור ביותר של החיים שלה-וריאציה של אמצעי שלה, אסתר. שינוי שלה לתוך היזמי תחנת כוח כי יהיה 'Estée Lauder' התחיל בתיכון כאשר היא סוף סוף באופן חוקי השתנה שלה שם כדי Estée-שם כי בקרוב להיות מוכר ברחבי העולם.
Estée לאודר מתקדם לילה תיקון סרום עיניים | $105
עין המכיל את אותו אייקוני מרכיבים כמו את מתקדם לילה תיקון סרום.
זה היה גם סביב זה זמן שלה אימהי הדוד עבר עם המשפחה מהונגריה. הוא עבד כימאי, והיה מאומן כדי לגבש קוסמטי קרמים-ממנו, estée למד לא רק איך ליצור לוקסוס קרמים ומוצרים לטיפוח העור. היא למדה יישום טכניקות כדי לשפר את תוצאות של לטיפוח העור הוא הפיק, משהו לשחק תפקיד מכריע פיתוח של שלה מותג.
Estée סופו של דבר המשיך להתחתן יוסף לאודר, שלה באותה מידה יזמית הבעל. את זוג החליט להיכנס לעסקים יחד, יצירת ומכירה יופי קרמים תחת החברה שם של Estée לאודר. את ארבעה מוצרים בחלק מותג של השקת היו סופר-עשיר כל תכליתי קרם, קרם חבילה, ניקוי שמן, ועור קרם.
Estée של עקשנות עם אלה ארבעה מוצרים השתלם. היא התחיל על ידי התנדנדות שלה מוצרים כדי נשים במכוני יופי, לתת להם משלוח הפגנות עם מוצרים שלה. לאחר שנה של קידום מוצרי שלה סלון לסלון, את מחלקת חנות סאקס השדרה החמישית להציב הזמנה עבור $800 שווה של מוצרים-ו Estée לאודר של הצלחה החל כדור שלג.
Estée לאודר נוער טל EDP | $85
ניחוח בהשראת המקורית נוער טל שמן על ידי Estée לאודר.
אחרים מחלקת חנויות להציב הזמנות עבור שלה מוצרים Estée של צוות צורך כדי לגדול-מהיר. לקוחות ניסיון היה רק כמו חשוב את מותג כמו את מוצרים, ו Estée שפותח ייחודי אסטרטגיות כדי לשים אותה מותג מעל השאר.
דגש על ניסיון, כמו שימוש הנכון עיסוי ויישום טכניקות בתוספת כולל מתנה עם רכישה עבור הלקוח היה לחלוטין חדש רעיון בעת-זה היה זה חיתוך קצה שאפשרו את מותג כדי להרחיב כך במהירות.
Estée גם נוצר החדשניים שלה זמן-לדוגמא, היא יצרה את נוער טל, אמבטיה שמן כי הוכפל כמו בושם. במקום הצורך ליישם בושם אחרי המקלחת, נשים הוסיף כמה טיפות של זה כדי שלהם אמבטיות. אתה עדיין יכול לקבל זה אייקוני ניחוח ב או דה פרפיום טופס היום, על ידי את דרך!
Estée לאודר טהור צבע קנאת פיסול שפתון | $53
הבא מוצר Estée שפותח היה אדום שפתון-אתה לא יכול ללכת ללא קלאסה אדום שפתיים.
חדשנות & Legacy
אשראי: Instagram/EsteeLauder
Estée לאודר יש עצום legacy-אחרים מ ההקמה Estée לאודר מותג עצמו, estée אחרים יזמית בני משפחה מסור הזדמנויות עבור לטיפוח העור אחרים מותגים. לדוגמא, אוולין לאודר על מנת מצאו את מותג קליניק. מותגים אחרים ישירות נוצר תחת Estée לאודר מטריית כולל מקורות, Prescriptives, Aramis ומעבדת סדרה.
את משפחה לאודר הוא עדיין בתשלום של החברה, מדי-כיום, estée של נכד הוא את ראש יו"ר של Estée לאודר החברה, עם בני משפחה אחרים לוקח תפקידים במקום אחר בתוך ענק קונצרן.
Estée לאודר הוכר כאחד ביותר מוצלח נשי יזמים של כל זמן-ו כי זיהוי הוא גם הגיע. היא עצמה ידע היא היה מיועד למשהו נהדר, ו עצמה מילות אמר כי היא“ התיישב עבור שלה שם על צד של צנצנת ”.
החברה עדיין ממשיך לעשות אייקוני מוצרים בתוספת ליצור סמלים חדשים של משלו, שמירה על מקורי יזמית מהות כי יש את מותג התחיל. תחושה בהשראת? לקבל שלך יופי ענייני יחד היום עם קצת קלאסי יופי מפני Estée לאודר .
זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו עור חידון !
המוצרים שהוזכרו: